דף הבית

טרינשים-2014

הכנה טריאתלון נשים בהרצליה 2014

הוראות ללבישת חליפת שחייה


...המשך

שחיית מים פתוחים


...המשך

פחמימות ומאמץ גופני

תרומתן של הפחמימות לביצוע מאמצים גופניים ידועה מזה שנים רבות. במאה ה-19 סברו אנשי מקצוע כי החלבונים הם ספקי האנרגיה בזמן מאמץ. בשנות השישים של המאה ה-20 נמצא כי פחמימות נאגרות כגליקוגן בשרירים, נוסף לאגירתו בכבד, ופותחו פרוטוקולים להעמסת פחמימות. יאיר להב, מנהל 'המרכז הבינתחומי לתזונה, פעילות גופנית ובדיקות' עושה סדר ומביא המלצות מעשיות.
...המשך

אדיבות היא לא מילה גסה


...המשך

הדרך לחצי


...המשך

המרתון והטריאתלון הראשון שלי


...המשך

תחרות איירונמן אוסטריה 2012 - חוויות וטיפים


...המשך

אבות המזון ותרומתם לעוסקים בספורט


...המשך

שומנים


...המשך

10 כללים קצרים לרכיבה בטוחה יותר


...המשך
חדשות ועדכונים
22/11/2014
שימו לב: עקב תנאי מזג האויר אימון הים מחר (23/11) מבוטל!!


30/09/2014
ניוזלטר ראש השנה

שנה טובה וגמר חתימה טובה! אוטוטו יום הולדת לרודראנר! מתכונת חדשה לאימוני רכיבה, מחנה אימונים... הקליקו לעוד מידע


ניוזלטר

אם ברצונך לקבל מידע מאתנו לתיבת הדואר האלקטרוני אנא מלא את הפרטים הבאים:

* שם מלא
* דוא"ל
* הזן קוד אימות

*שדות חובה