דף הבית

טריאתלון ראשון באילת

טריאתלון ראשון שלי באילת

הכנה טריאתלון נשים בהרצליה 2014


...המשך

הוראות ללבישת חליפת שחייה


...המשך

שחיית מים פתוחים


...המשך

פחמימות ומאמץ גופני

תרומתן של הפחמימות לביצוע מאמצים גופניים ידועה מזה שנים רבות. במאה ה-19 סברו אנשי מקצוע כי החלבונים הם ספקי האנרגיה בזמן מאמץ. בשנות השישים של המאה ה-20 נמצא כי פחמימות נאגרות כגליקוגן בשרירים, נוסף לאגירתו בכבד, ופותחו פרוטוקולים להעמסת פחמימות. יאיר להב, מנהל 'המרכז הבינתחומי לתזונה, פעילות גופנית ובדיקות' עושה סדר ומביא המלצות מעשיות.
...המשך

אדיבות היא לא מילה גסה


...המשך

הדרך לחצי


...המשך

המרתון והטריאתלון הראשון שלי


...המשך

תחרות איירונמן אוסטריה 2012 - חוויות וטיפים


...המשך

אבות המזון ותרומתם לעוסקים בספורט


...המשך

שומנים


...המשך
חדשות ועדכונים
18/02/2015
שימו לב לשינויים באימוני סופ"ש 20-21/2

עקב הסופ"ש הסוער הצפוי לנו אימוני הקבוצה משתנים מעט: ביום שישי הריצה הארוכה מבוטלת !! ביום שבת נקיים אימון טריינרים בביה"ס ראשונים בהוד השרון. נפגשים 6:20 בכניסה. (נא לא לאחר כי אין קליטה בחדר ולא תוכלו לתפוס את ניר אחר כך.) רק אימון האינטרוולים מחר (19/2) באיצטדיון הדר יוסף נשאר ללא שינוי :)


20/12/2014
ניוזלטר דצמבר 2014

סיכום טריאתלון אילת, קבוצה דרומית (גם לשומרי מסורת), מתכונת אימוני הקבוצה, תחרויות ריצה בתקופה הקרובה, מחנה אימונים, רישום לאיגוד, עמותת רודראנר, ביטוח.


ניוזלטר

אם ברצונך לקבל מידע מאתנו לתיבת הדואר האלקטרוני אנא מלא את הפרטים הבאים:

* שם מלא
* דוא"ל
* הזן קוד אימות

*שדות חובה